суббота, 18 октября 2008 г.

excel vb programming



Laatste dagje� op school want volgende week is het een weekje herfstvakantie. Vanaf school gelijk doorgefietst naar de kringloop want dat is voor budgetvrouw en kind altijd een uitje. Budgetvrouw heeft deze keer niets gescoord maar budgetkind had een goede vangst. Een racebaan van Playskool in de vorm van een koffer. Er zit een handvat aan en als je de koffer open doet is het een racebaan van 1.20m. Een ontzettend leuk en degelijk ding voor 2.50. Ik heb net even op marktplaats gekeken en daar worden ze aangeboden voor 15 euro, dan is deze prijs toch leuker.



Weer thuis is ons kleine mannetje nadat ik zijn vangst even had schoon gemaakt gaan racen met zijn nieuwe vangst en ik ben vast knoflooksaus voor vanavond gaan maken. Vanavond eten wij pas rond 19.30 uur en dan is een broodje shoarma lekker makkelijk en snel om te maken. De knoflooksaus maak ik van yoghurt, scheutje slasaus, scheutje mayo/fritessaus en een snuf zout, vers gemalen peper, tijm en bovenal niet te vergeten een paar flinke knoflooktenen. Voor nog geen 50 cent heb je een grote schaal heerlijke knoflooksaus. Vorige week had ik bij de supermarkt een bak shoarma meegenomen met 35 korting + broodjes en doe er vanavond nog wat sla bij. Een lekkere foute maaltijd voor zo'n 4 euro.



Net de badkamer schoongemaakt met soda en azijn en de voegen die bij ons snel vuil aantrekken blinken weer. Wel een rotwerk om met een schuurspons langs alle voegen te gaan maar het moet toch gebeuren. Een badkameropknapbeurt (mooi woord he) staat voor volgend jaar op de planning, wel lo-budget natuurlijk. Dus alle tips voor goedkope tegels etc zijn welkom.



En nu? Nu ga ik het douchegordijn, badmat en wc-mat even uit de wasmachine halen en ophangen en racen wij daarna door naar zwemles. Fijn weekend

excel vb programming, excel vb macros, excel vb macro tutorial, excel vb macro help, excel vb macro examples.



Комментариев нет: